ALGEMENE VOORWAARDEN

 

 

Kwaliteit standaard

De kinesiologische (therapeutische) handelingen worden door mij uitgevoerd overeenkomstig de kwaliteitsstandaard die ik in mijn praktijk hanteer.

  

Betaling

Er is geen pinapparaat aanwezig. Je kunt de nota contant betalen, via een Tikky of ik stuur je een rekening die je binnen een week na het consult dient over te maken.  
Als je aanvullend bent verzekerd worden de kosten van een kinesiologieconsult  mogelijk (deels) vergoed.

Informeer hier zelf naar bij je ziektekostenverzekering.  

 

Afspraak annuleren

Tot uiterlijk 24 uur* voor je afspraak is het mogelijk de afspraak zonder extra kosten te annuleren. Daarna zal het consult in rekening worden gebracht. * In verband met het Corona virus kan een afspraak tot nader order ook binnen 24 uur worden geannuleerd zonder extra kosten indien je ineens Corona-klachten krijgt. 

 

Privacy overeenkomst

KEY4BALANCE verwerkt persoonsgegevens. Wij doen dit om jou als cliënt zo goed mogelijk te kunnen helpen en om contact met je te kunnen onderhouden. Tijdens het eerste consult zal ik je vragen een privacy overeenkomst te ondertekenen omdat ik jouw toestemming nodig heb om persoonsgegevens vast te mogen leggen. Tevens geldt bij iedere cliënt een wettelijke registratieplicht: dit betekent dat wij het BSN nummer en de controle ervan moeten vastleggen in jouw cliëntdossier.

Neem daarom bij jouw eerste consult een geldig identiteitsbewijs mee. Je kunt ervan uitgaan dat alles wat je tijdens het consult bespreekt tussen ons blijft. Een uitzondering hierin maak ik in die situaties waarin jij jezelf of een ander in gevaar brengt.

 

Medisch
Indien er ernstige klachten zijn of een chronische ziekte is het belangrijk dat de huisarts/behandelend arts op de hoogte is van jouw bezoek aan mijn praktijk. Voor jouw gezondheid en welzijn kan het belangrijk zijn dat er wordt samengewerkt.

 

Behandelovereenkomst

Tijdens onze eerste afspraak zullen we - indien we besluiten samen te werken - een behandelovereenkomst afsluiten.

 

Klachtenprocedure

Als je niet tevreden bent dan hoor ik dat graag persoonlijk zodat we samen kunnen bekijken wat er voor nodig is om de klacht samen op te lossen. Indien een klacht van ontevredenheid blijft bestaan dan kan ik je op verzoek de klachtenprocedure en een klachtenformulier toesturen.