KLACHTEN PROCEDURE
Maak een eventuele klacht bespreekbaar
Op het moment dat zaken fout gaan of anders lopen dan verwacht, dan zijn daar mogelijk lessen uit te trekken om
te voorkomen dat het in de toekomst weer gebeurt. Openheid over incidenten en het bespreekbaar maken daarvan is daarbij essentieel omdat dit kan bijdragen aan betere zorgverlening.
Het is daarom in ons beider belang om bij een eventuele klacht zo snel mogelijk met mij contact op te nemen.
We kunnen dan bespreken wat de klacht inhoud en welke eventuele verbeteringen in mijn werkwijze of bedrijfsvoering de klacht kan oplossen.
Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)
Komen we er samen niet uit, dan heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van een onafhankelijk
klachtenfunctionaris.
Hij of zij zal proberen te bemiddelen tussen ons beiden door er zorg voor te dragen dat we binnen de wettelijk gestelde termijn van 6 weken tot een oplossing komen. Voor informatie over de
mogelijkheden en eventueel verdere procedure kan ik je met de juiste persoon in contact brengen.
Ook is het mogelijk om voor hulp en bemiddeling contact op te nemen met de beroepsvereniging LVNT waar ik sinds 1 januari 2021 lid van ben.
Geschillencommissie
Als je niet tevreden bent over de klachtenafhandeling door deze klachtenfunctionaris dan kun jij je wenden tot de
geschillencommissie waar ik bij aangesloten ben.
De geschillencommissie voorkomt dat de weg naar de rechter moet worden bewandeld maar volgt wel een juridische procedure volgens de Wkkgz.
De geschillencommissie doet bindende uitspraken over de klacht.
Een klachtenformulier en verdere informatie kan ik je op verzoek toesturen.
KINESIOLOGIE Praktijk KEY4BALANCE
adres:
Zigzagoven 13
3961 EC Wijk bij Duurstede
Met ingang van 16 december 2020 is mijn kinesiologie praktijk helaas weer gesloten in verband met de lockdown.
Indien gewenst kunnen we samen bekijken of een consult 'online' realiseerbaar is.
De hieraan verbonden kosten zijn opgenomen in de nieuwe prijslijst januari 2021.
Contact per telefoon of contactformulier:
Cliënten kunnen contact met mij opnemen via de telefoon of het contactformulier.
Omdat ik bewust geen voice mail op de telefoon heb verzoek ik je het contact formulier te gebruiken als je geen gehoor krijgt.
Ik bel je dan zo spoedig mogelijk terug.
T. 06-10782142
Bij voorkeur tussen 18.30-19.30 uur.
KvK nr: 76081478
Met OV goed bereikbaar: 6 minuten lopen vanaf het busstation
Parkeermogelijkheid op de oprit als ik weet dat je met de auto komt
Copyright © | KEY4BALANCE